Nieuws
10 opvallende promotievoertuigen die iedereen kentBij rijdende reclame denken we al snel aan het bestickeren van auto's en bestelbusjes. De effectiviteit van deze vorm van reclame heeft zich inmiddels wel bewezen. Sommige bedrijven weten echter wel heel veel zichtbaarheid te halen uit rijdende reclame. Naast een opvallende bestickering kiezen zij v... |
![]() |
![]() |
![]() | ||
![]() | ||
Festival busNieuw in onze vloot is de Euromobile festival bus. Deze originele Berlijnse dubbeldekker heeft op de bovenste verdieping een oppervlakte van 27 m2. Standaard ingericht met loungebanken, sfeerverlichting, audio en LCD-schermen. Het cabrio-dak kan ook volledig worden opengeschoven. Geschikt dus voor a... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Showroom | ||
![]() | ||
Adidas Superstar Euro360Hot topic in Nederland blijft wit .... #Adidas #Superstar pakt het groots aan met de inzet van de Euromobile Holex en Euro360. #retail #activatie #JD Sports |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Euro360 | ||
![]() | ||
SNS Holex TourEuromobile tourt voor SNS door Nederland met de opvallende Holex. De campagne slogan luidt: "Hoe normaal is het om je eigen bank te beginnen?" Wij zijn SNS. Wij kiezen. Heel bewust. Juist nu We kiezen voor al die mensen die het gevoel hebben gekregen dat banken er meer voor zichzelf zijn da... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Holex | ||
![]() | ||
UPC EuroLEDUPC timmert hard aan de weg met de aanleg van glasvezel. Om per gemeente aandacht te geven aan deze snellere en aantrekkelijke wijze van internetten planden Posterscope en Carat een communicatie strategie waarin de EuroLED van Euromobile een centrale rol kreeg. In nauwe samenwerking worden op basis... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): EuroLED | ||
![]() | ||
Hornbach Gouden paasei tourHornbach en Stroom Mediacommunicatie kozen voor een opvallende paasactie door de moving billboards van Euromobile te combineren met de inzet van een promotieteam in de hoedanigheid van paashazen. De teams van Euromobile en J.u.i.c.e. Promotions deelden de actieflyers uit in de regio Nieuwekerk aan d... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Holex | ||
![]() | ||
Hogeschool Windesheim tourAls je kiest voor Windesheim Flevoland, kies je voor het ontwikkelen van je talenten. Je wilt ver komen? Een goede opleiding helpt je daarbij. Bij Windesheim Flevoland krijg je kwalitatief hoogwaardig onderwijs. En we geven je persoonlijke aandacht op maat. Je kunt je ambities waarmaken en dat allem... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Holex | ||
![]() | ||
Basic Fit Promotie nieuwe vestigingenBasic Fit groeit en opent steeds meer vestigingen door heel Nederland. Om de promotie van de nieuwe vestigingen kracht bij te zetten, zet Basic Fit de Holex in als communicatiemiddel. In nauwe samenwerking met mediabureau Abovo Media worden routes en standplaatsen ingepland. Dit stregische circuit z... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Holex | ||
![]() | ||
Macaw IT Solutions mobiel kantoorMacaw, Nederlands grootste IT-dienstverlener benadrukte tijdens de nucliare top in Den Haag op een ludieke wijze wat de voordelen van thuiswerken zijn. Van 24 tot en met 28 maart konden gestrande werknemers direct de voordelen ervaren. Met een mobiel kantoor deed Macaw diverse plekken langs de snelw... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Holex | ||
![]() | ||
EUROMOBILE SUMMER DEALSGRENSOVERGANGEN PAKKET •Inzet 2 weken(12 dagen) •12 Holexen •o.b.v. 8 effectieve uren per dag •€ 32.500,- (normale prijs € 48.620,-) WIST JE DAT ….. •GfK onderzoek uitwijst dat spontane merkbekendheid bij Moving Billboards 2,5 maal zo hoog ligt... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Holex | ||
![]() | ||
EUROMOBILE SUMMER DEALSGRENSOVERGANGEN PAKKET •Inzet 2 weken(12 dagen) •12 Holexen •o.b.v. 8 effectieve uren per dag •€ 32.500,- (normale prijs € 48.620,-) WIST JE DAT ….. •GfK onderzoek uitwijst dat spontane merkbekendheid bij Moving Billboards 2,5 maal zo hoog ligt... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Holex | ||
![]() | ||
EUROMOBILE SUMMER DEALS24˚C GRADEN UITRIJD PAKKET •Inzet (1 dag naar keuze) •12 Holexen •o.b.v. 8 effectieve uren per dag •€ 19.500,- (normale prijs € 24.480,-) Wilt u liever een concept op maat? Bel 31 (0)20-6860129 |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Holex | ||
![]() | ||
EUROMOBILE SUMMER DEALSSTRANDEN & RECREATIEPLASSEN PAKKET •Inzet 3 dagen (vrijdag, zaterdag en zondag) •12 Holexen o.b.v. 8 effectieve uren per dag •Nu € 27.500,- (normale prijs € 38.760,-) De Summer Deals van Euromobile zijn geldig t/m 1 september 2014. Wilt u een voorstel op maat? NEEM ... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Holex | ||
![]() | ||
Simon Lévelt winkelpromotieSimon Levelt, een koffie-winkel formule met meer dan 40 winkels in Nederland en België, heeft om zijn winkels individueel te promoten meerdere malen Eurobikes en promotors ingehuurd bij Euromobile. De promotieteams hebben inmiddels al in Den Bosch, Utrecht en Amersfoort met veel succes geflyer... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Eurobike | ||
![]() | ||
Moving Promotie voor Stadgenoot in AmsterdamStadgenoot heeft haar naam weer doen gelden in Amsterdam. De woningaanbieder heeft gebruik gemaakt van de Holex en een flyerteam, om haar boodschap aan de woningzoekenden in Amsterdam te verkondigen. Tijdens deze campagne zijn er verschillende drukbezochte winkelcentra in heel Amsterdam aangedaan. ... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Holex | ||
![]() | ||
Ster ZLM ToertochtEuromobile heeft op sportieve wijze de Ster ZLM Toertocht onder de aandacht gebracht. De promotors deelden rondom de race de flyers uit. Dankzij de Eurobikes werd deze actie extra kracht bijgezet. Doordat de promotors rondom een andere toertocht flyers uitdeelden werd de doelgroep van deze actie dir... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Eurobike | ||
![]() | ||
Eurobike promoot diensten van de RabobankDe Rabobank helpt startende ondernemers door ze financiele diensten aan te bieden. Om deze service gericht over te brengen heeft de Rabobank een Eurobike van Euromobile ingezet, om daarmee startende ondernemers direct aan te spreken. De Eurobike reed rond in Vlissingen en Schiedam ter promotie van d... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Eurobike | ||
![]() | ||
Holex promoot de nieuwe buslijn van ConnexxionConnexxion heeft tussen Almere en Utrecht een nieuwe buslijn geopend. Deze buslijn is speciaal geïntroduceerd voor woon-werk verkeer tussen Almere en Utrecht. De Holex van Euromobile heeft 's ochtends langs de snelweg in Almere gestaan om het verkeer naar Utrecht te informeren over de nieu... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Holex | ||
![]() | ||
Marktplaats.nl actie KoninginnedagMarktplaats.nl heeft zich op Koninginnedag in plaats van online, ditmaal fysiek opgesteld als intermediar. Op het Animatie Podium van Euromobile werden de producten van aanbieders aangeprijst en konden potentiële kopers hierop bieden. Dankzij het Animatie Podium viel de actie extra op... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Animatie Podium | ||
![]() | ||
Introductie Marente tijdens BloemencorsoTijdens de Bloemencorso 2012 introduceerde het voorheen genaamde: WWZ - Marienstaete - Valent, haar nieuwe bedrijfsnaam: Marente. De Panorama Light van Euromobile werd ingezet om als praalwagen in de stoet van het Bloemencorso mee te rijden. De visual op de Panorama Light maakte de nieuwe naam van h... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Panorama Light | ||
![]() | ||
Bickery Fruit ShootOm de Fruit Shoot op een ludieke wijze te presenteren aan verschillende catergory managers van grote supermarkt ketens, zoals Albert Heijn en C1000, heeft Bickery gebruik gemaakt van de Showroom. De Showroom is van buiten en van binnen speciaal gestickert in de stijl van Fruit Shoot. Ook is hij van ... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Showroom | ||
![]() | ||
Hotter than your daughterOm het programma "Hotter Than Your Daughter" gepresenteerd door Gordon extra flair te geven, heeft Endemol Euromobile gevraagd een Euro 360 in te zetten tijdens de opnamen. De Euro 360 is inmiddels een vaste waarde geworden in het programma van Gorden en kan in alle afleveringen van dit seizoen gesp... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Euro360 | ||
![]() | ||
Onthulling beelden Nick en Simon!Om de onthulling van de nieuwe wassenbeeld modellen Nick en Simon extra spanning te geven werden ze gepresenteerd in een Showroom van Euromobile op de Dam. Dankzij de gordijnen in de Showroom was het mogelijk om Nick en Simon ongezien vanaf Madame Tussauds naar de Dam te rijden. Hier stond de pers t... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Showroom | ||
![]() | ||
Internationale Vrouwendag Q`s AngelsEen man? Die heb je op Internationale Vrouwendag niet gehoord op Q-music, want Q's Angels Eva, Patricia en Kristel namen de zender over. Om dit onder de aandacht te brengen heeft Euromobile met een Panorama Creative in Amsterdam en Den Haag rondgereden. Ook tijdens de verschillende evenementen in Am... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Panorama Creative | ||
![]() | ||
Ritchy Bros beursMulberry Marketing Communications heeft Euromobiles Holex ingeschakeld om Iron Planet te promoten op de Ritchy Bros veiling in Moerdijk. Op deze beurs worden onder andere grote trucks geveild. Iron Planet wilde extra aandacht op het eigen assortiment vestigen, waardoor de Holex rondom de veiling is ... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Holex | ||
![]() | ||
40 WATT Valentijnsactie40 WATT heeft op Valentijnsdag een Holex van Euromobile ingezet om de liefde te verspreiden in Eindhoven. De hele dag door heeft de Holex op verschillende drukke punten in het centrum van Eindhoven gestaan. |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Holex | ||
![]() | ||
Pluimers Isolatie promotiecampagne op TexelOm aandacht van Texelaars op de isolatietechnieken van Pluimers Isolatie te vestigen heeft het bedrijf in samenwerking met Euromobile een Panorama Light ingezet. Pluimers wilde met deze actie duidelijk maken dat klanten konden profiteren van een subsidie bij het laten plaatsen van isolatiemateriaal.... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Panorama Light | ||
![]() | ||
Pers moment StaatsloterijDe Nederlandse Staatsloterij start met een nieuwe wekelijkse loterij: het Miljoenenspel. Hierbij maken meer mensen kans op 1 miljoen euro. Het Miljoenenspel is de eerste loterij die haar Jackpot opknipt in prijzen van € 1 miljoen, zodat meer spelers kans maken om miljonair te worden.Om dit conc... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Holex | ||
![]() | ||
BP Holex campagneGedurende de maanden januari en februari rijdt onze Holex voor 10 verschillende lokale BP stations in Nederland in verband met de extra scherpe tarieven van BP. Hiervoor heeft BP een Holex ingezet die langs de snelweg stil staat en over de snelweg heen rijdt die extra traffic naar de BP genereert.&n... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Holex | ||
![]() | ||
Hatsjoe! interactieve EuroLED campagne A. VogelA.Vogel stelt deze maand de (virale) nies centraal met de ‘Hatsjoe’-campagne. Tijdens deze campagne monitort A.Vogel het Twitter-niesgedrag van uur tot uur in Nederland. Alle hatsjoe-tweets worden vriendelijk beantwoord met ‘Gezondheid’. De Twitter-niezen waren gisteren live ... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): EuroLED | ||
![]() | ||
Villa Arena 3D Podium Creative Villa VenteOm de aandacht van de uitverkoop in de Villa Arena Woonmall onder de aandacht te brengen, hebben wij in samenwerking met ITReklame een geweldig idee tot uitvoering gebracht. Onze 3D Podium wagen met daarop een Fiat 500, geheel bepakt met banken, lampen, tapijt en stoelen, trekt op dit moment behoor... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): 3D Podium Creative | ||
![]() | ||
Eyeworks MIPCOM Panorama LightEvenals in het jaar 2010 hebben wij ook in 2011 met een Panorama Light rondgereden om nieuwe programmas van Eyeworks tijdens de MIPCOM in Cannes onder de aandacht te brengen. |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Panorama Light | ||
![]() | ||
KPN/Spotify campagne Night of the PromsTijdens The Night Of The Proms in Ahoy hebben de bezoekers de gezamelijke campagne van KPN en Spotify op onze Holex langs zien rijden. Ons verlichte billboard is goed zichtbaar geweest tijdens de in- en uitloop van dit druk bezochte evenement. |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Holex | ||
![]() | ||
Nationale Veteranendag Panorama CreativeOndanks het slechte weer op de Nationale Veteranendag trokken er toch zo’n 70.000 mensen naar het centrum van Den Haag om deze traditionele dag bij te wonen. De 10 daagse campagne met de Panorama Creative speelde een belangrijke rol binnen het totale mediaplan om dit grote even... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Panorama Creative | ||
![]() | ||
Interpolis/Rabobank campagne met verschillende moving billboardsIn samenwerking met de Rabobank en Interpolis voert Euromobile op dit moment een multimediale campagne uit. Voor de 'Mannetjes on tour' campagne worden de Panorama Creative, de Euro360 en de Euroled gelijktijdig ingezet. Check de volgende link voor een korte videorapportage:http:... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Euro LED, Panorama Creative, Euro360 | ||
![]() | ||
Interpolis Moving Inflatable campagneInterpolis en de reddingsbrigade vinden elkaar in hun gezamenlijke doelstelling: preventie. Samen deelden zij de 06-polsbandjes uit, die zoekgeraakte en opgespoorde kinderen snel weer bij hun ouders terugbrengen. Presentatrice & model Anouk Smulders deelde het eerste 06-polsbandje uit ... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Moving Inflatable | ||
![]() | ||
Aviko Oma's smulfrietenTer promotie van Oma's smulfrieten hebben een wat minder gangbaar billboard ingezet, we hebben voor het billboard namelijk een scootmobile van Quingo gemonteerd! Onze oma, Tine, was op verschillende plekken in het land te zien. Zo bezocht ze markten, winkelcentra, beurzen zoals de Miljonairs fair en... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Sccootmobiel met billboard | ||
![]() | ||
Canon Pixma ShowroomTer promotie van de Canon Pixma printer heeft onze showroom in de maand november en december door heel Nederland rondgereden. Op drukke pleinen en bij winkelcentra zijn mensen in de showroom uitgenodigd door ons promoteam, waar bezoekers hun eigen foto geheel konden bewerken met de speciaal ontwikke... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Showroom | ||
![]() | ||
KPN Holex campagneIn het hele land voeren wij voor KPN Glasvezel campagne en promoten bij met onze Holex de pakketten van KPN. Tijdens deze moving billboard campagnes wordt de boodschap extra versterkt door gelijklopende statische abri campagnes van KPN Glasvezel. |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Holex | ||
![]() | ||
Reggefiber Holex campagneStad voor stad, wijk voor wijk, straat voor straat wordt het uitgerold: glasvezel. Door onze movingbillboard campagnes voor Reggefiber proberen wij de mensen te overtuigen om over te stappen op glasvezel. |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Holex | ||
![]() | ||
Meerdan Communicatie 'campagne De Naeld' showroomMarketing & Communicatie bureau meerdanCOMMUNICATIE is verantwoordelijk voor de communicatie van het nieuwbouwproject ‘De Naeld’ in Culemborg. Voor een roadtour op diverse plekken in de omgeving van Culemborg heeft meerdanCOMMUNICATIE voor haar opdrachtgever een volledige... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Showroom | ||
![]() | ||
ANWB Moving Inflatable campagneGedurende de zomermaanden heeft de ANWB Waterkampioen op talloze drukbezochte waterlocaties gekozen voor een ludieke & opvallende marketingcampagne. Door de inzet van promoteams, moving inflatables, het uitdelen van gratis waterkampioenen en het op de website zetten van de spectaculaire fo... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Moving Inflatable | ||
![]() | ||
The Phone House Eurobike campagneDoor een samenwerking met J.U.I.C.E. Promotions is er voor The Phone House een aantal nieuwe winkelopeningen in diverse steden campagnematig ondersteund. Door de combinatie van Eurobikes en de inzet van enthousiaste promoteams is er met bebulp van flyers, extra&nb... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Eurobike | ||
![]() | ||
MTV Moving Inflatable campagneDe Moving Inflatable is op diverse strategisch goed opvallende plaatsen voor MTV Mobile ingezet. Zowel varend als statisch. De hotspots waren o.a. de Sneekweek, op het IJ bij de pond in Amsterdam Noord, de Amsterdamsegrachten en bij de Pre-SAIL havenfestivaldagen in IJmuiden. |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Moving Inflatable | ||
![]() | ||
Smart campagne RAI AmsterdamTijdens de AutoRAI 2011 heeft SMART een Urban Stage geplaatst op het terrein van de RAI. Voor het genereren van extra exposure heeft SMART 6 dagen lang met een Moving Billboard door Amsterdam gereden. Op diverse plekken zoals de RAI, De Dam, Jordaan, Vondelpark en de rijksweg A10 is het billb... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Holex | ||
![]() | ||
Motorbike campagne AppelsientjeMoving billboards bestaan in alle soorten en maten. In samenwerking met Appelsientje heeft Euromobile een nieuw type moving billboard mogen uitrollen d.m.v. de inzet van motoren. Tijdens de spits hebben drie motoren met achterop opvallende reclameborden, twee weken lang op ... |
![]() |
![]() |
![]() | ||
![]() | ||
Hotter than my Daughter Euro360De Euro360 speelt de hoofdrol in het nieuwe programma van Gordon. In deze productie van Endemol 'hotter than my daughter' worden moeders en dochters door het Nederlandse publiek op hun uiterlijk beoordeeld. De deelnemers aan het programma krijgen uiteindelijk een totale makeover aangeboden do... |
![]() |
![]() |
![]() Gebruikte dienst(en): Euro360 | ||
![]() |