Hornbach Gouden paasei tour

Hornbach Gouden paasei tour

Hornbach en Stroom Mediacommunicatie kozen voor een opvallende paasactie door de moving billboards van Euromobile te combineren met de inzet van een promotieteam in de hoedanigheid van paashazen. De teams van Euromobile en J.u.i.c.e. Promotions deelden de actieflyers uit in de regio Nieuwekerk aan de IJssel. 

Bij Hornbach Nieuwerkerk aan den IJssel ging men op jacht naar het gouden paasei. De gelukkige vinder won een cadeaukaart ter waarde van maarliefst drieduizend euro. De actiewebsite www.hornbach.nl/goudenpaasei werd ingezet om de activatie meer kracht bij te zetten. Er was één ei verstopt tussen alle vijftigduizend artikelen”, vertelt vestigingsmanager Charles van Geenen. “Als die is gevonden, eindigt het spel en is iemand een waardebon van drieduizend euro rijker. Een prachtige campagne die ook veel persaandacht kreeg. 



Gebruikte dienst(en): Holex



NL EN

Bel me terug